به گزارش روابط عمومي شهرداري جم، صبح امروز با حضور فرماندار و مديران دستگاهاي اجرايي و اعضاي شوراي اسلامي شهر جم ودر سومين روز از دهه مبارك فجر و چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب ٤ پروژه عمران شهري با اعتبار ٣٠ ميليارد ريال افتتاح و به بهره برداري رسيد.

صدر الله حيدري شهردار جم در آيين افتتاح يادمان شهداي گمنام شهرجم ضمن تبريك دهه مبارك فجر و چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران خاطر نشان ساخت:زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ شهادت از اولویت اصلی و اساسی حوزه مدیریت شهری مي باشد.

شهردار جم اضافه كرد:صبر و بردباري خانواده معظم شهدا بيانگر اعتقاد و ايمان قلبي آنان به آرمان بلند شهدا و دستاوردهاي ارزشمند و معنوي خون پاك آن عزيزان است.

حيدري افزود: کار ساخت و تکمیل این یادمان که با نمادهای ایرانی- اسلامی  تزئین شده است در مدت ٣ ماه تکمیل و برای اجرای این طرح اعتباری بیش از ٢٠٠ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردارجم با اشاره به اينكه در سال ٩٨ بيش از ٤٠ ميليارد تومان پروژه عمراني و زير ساختي در شهر جم در حال اجراست افزود: با پيگيري ها و نگاه ارزنده اعضاي شوراي اسلامي شهر امروز شاهد شروع پروژه هاي عمراني مهمي در شهر جم در حوزه هاي فرهنگي، ورزشي ، ترافيكي و گردشگري هستيم.

حيدري با اشاره به شروع عمليات پروژه هاي مجتمع فرهنگي هنري، استخر سرپوشيده و مجموعه بازي هاي ابي، پاركينگ طبقاتي و مجتمع تجاري اداري بهارستان افزود: اين پروژه هاي به عنوان پروژه هاي مهم و زيرساختي شهر جم محسوب مي شود كه اميدواريم با افتتاح و بهره برداري از انها بخش مهمي از نياز هاي شهر در حوزه هاي زير ساختي مرتفع گردد.

٨شهردار جم همچنين به افتتاح كانال دفع اب هاي سطحي با اعتبار يك ميليارد ٣٠٠ ميليون تومان، اسفالت كوچه ها و معابر شهر جم با اعتبار يك ميليارد تومان و پياده روسازي سطح شهر با اعتبار ٥٠٠ ميليون تومان در سومين روز از دهه مبارك فجر خبر داد و افزود: اين پروژه ها بخشي از پروژ هاي عمران شهري شهرداري جم بود كه امروز افتتاح و به بهره برداري رسيد و در اختيار شهروندان قرار گرفت.