به گزارش روابط عمومی شهرداری جم، رییس شورای اسلامی شهر جم در آیین افتتاح فاز دو و سه پارک بزرگ چگاسه با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: خرسندیم که با تلاش های مجموعه شهرداری و در راس آن شهردار جم و با سیاست گذاری های انجام شده توسط همکارانم در مجموعه شورای اسلامی، امروز شاهد بهره برداری از پروزه های مهم عمرانی در سطح شهر جم هستیم.

عبدالحسین اکسیر اضافه کرد: از ابتدای شروع به کار شورای پنجم، بر اساس قانون سیاست گذاری هایی در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی وهنری، بهداشتی، آموزشی و عمرانی انجام شد و امروز شاهد آن هستیم که پروژه های عمران شهری، یکی پس از دیگری محقق و بخش زیادی از نیاز های شهر جم مرتفع شده است.
اکسیر با اشاره به تصویب مطالعه فاز صفر و یک تقاطع غیر همسطح مرکز شهر افزود: با بررسی های انجام شده در حوزه ترافیک بر اساس طرح تفضیلی سعی شد پروژه هایی تعریف شود که مشکل ترافیکی شهر جم را حل نماید که تاکنون کمربندی های بسیار خوبی چون بلوار شهید بهشتی و غدیر در نقاط مختلف شهر جم اجرا شده که به روان سازی ترافیک شهر کمک شایانی می کند و همچنین ورودی های شهر جم چون بلوار امام خامنه ای، غدیر و شهید چمران و اسلام آباد نیز ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه در دوره پنجم شورای شهر جم، 25 دهانه پل بزرگ در شهر جم به بهره برداری رسیده که بخش مهمی از ترافیک شهر جم را ساماندهی کرده است یادآور شد: یکی از پروژه های مهم در این زمینه، پل بهرباغ است که سالها به عنوان یکی از گره های ترافیکی محسوب می شد و در این دوره شورا به بهره برداری رسید.
اکسیر تصریح کرد: در حوزه ترافیکی اولین پارکینگ طبقاتی استان در شهر جم با ظرفیت پارک 300 خودرو اماده بهره برداری می باشد.
رییس شورای اسلامی شهر جم خاطر نشان ساخت: در حوزه فرهنگی علاوه بر اجرای زیرساخت هایی مانند مجتمع بزرگ فرهنگی هنری، در حوزه نرم افزاری به ویژه روز جم تلاش کردیم ضمن احیای سنت های گذشته و تشویق نویسندگان، آثار بسیار خوبی مکتوب و کتاب های زیادی به چاپ برسد.

اکسیر گفت: در حوزه ورزش ضمن حمایت از کلیه ی رشته های ورزشی سعی شد در حوزه زیر ساختی نیز پروژه های ورزشی مثل استخر سرپوشیده و مجتمع ورزشی شامل فوتبال و والیبال ساحلی در دستور کار قرار گیرد که استخر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اجرای طرح های توریستی در شهر جم برای بهبود شرایط گردشگری و اسکان گفت: هتل شهرداری جم یکی از پیش نیازهای توریسم در شهر جم بود که با کیفیت مطلوب اجرا و تکمیل شد و فاز دوم و سوم پارک چگاسه به عنوان مجموعه ای جذاب اجرا شد که با قطعیت می توان گفت بیش از ظرفیت این چهار سال در این تپه کار انجام شده است.
اکسیر افزود: در حال حاضر بیش از 6 هکتار از تپه چگاسه ساماندهی شده که بخش زیادی از آن به بهره برداری رسیده و بخش دیگر آن نیز تا پایان سال با امکانات جانبی بهره برداری می رسد.
رئیس شورای شهر جم از همدلی و همراهی ویژه استاندار بوشهر، معاونین استاندار و سایر بخش های مدیریتی استانداری و نیز فرماندار شهرستان جم تقدیر کرد و افزود: از مجموعه های صنعتی و شرکت های مستقر در منطقه بابت همراهی هایی که با شورا و شهرداری جم داشته اند هم باید قدردانی کرد و انتظار داریم این همکاری ها همچنان تداوم یابد.