شهردارجم:

اعتبارات سال آينده شهرداري ٤٥ درصد افزايش  مي يابد

شهردار جم از تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و احداث پارك محله اي خبرداد و گفت: اعتبارات سال آینده شهرداری جم نسبت به امسال ٤٥ درصد افزایش دارد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري جم، صدراله حيدري شهردارجم اظهار داشت: اعتبارات سال آینده شهرداری جم ٧٢ میلیارد تومان است که به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

شهردار جم با قدردانی از دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا در جامعه اظهار داشت : در سال ۱۳۹۸ شاهد حوادث و بحران‌های گوناگون بوده‌ایم که تحریم‌های ظالمانه، ترور سردار قاسم سلیمانی، سقوط هواپیما و آخر سال هم بحران ویروس کرونا از آن جمله است.

حيدري خاطرنشان ساخت: با تاكيد اعضاي شوراي اسلامي شهر و ستاد مبارزه با كرونا شهرستان مجموعه شهرداري با بسيج نمودن تمامي امكانات به صورت مستمر و شبانه روزي عمليات ضدعفوني و گندزدايي شهر را در دستور كار دارد.

شهردار جم بابیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه سال ۹۹ شهرداری جم است افزود: اولویت ما در بودجه سال آینده تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

شهردار جم ادامه داد: بخشی از بودجه صرف اتمام پروژه‌های سال‌های قبل شد و در زمان بنده نیز پروژه‌های شروع‌شده و باید تمام شود.

شهردار جم  با اشاره به اینکه ماده 68 قانون شهرداری‌ها 60 درصد جاری و 40 درصد عمرانی را در بودجه لحاظ کرده است، گفت: با این حال بودجه سال ٩٩ شهرداری جم ٦٠ درصد در بخش عمرانی و ٤٠ درصد در حوزه جاری پيش ببني شده است.

حيدري ادامه داد در سال ٩٨ مجموعه شهرداري با همراهي و حمايت هاي خوب اعضاي شورا پروژه هاي زيرساختي خوبي در شهر جم در حال اجرا دارد  كه با اتمام انها بخشي از مشكلات زير ساختي شهر مرتفع خواهد شد.

شهردار جم افزود در سال ٩٨ بيش از ٢٠ پروژه عمراني بزرگ و كوچك در شهر جم در حال اجرا بود كه بخشي از اين پروژه ها با اعتبار٢٦ ميليارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداري رسيد و بخشي ديگر نير با اعتبار ٣ ميليارد تومان در دهه مبارك فجر به بهره برداري و در اختيار شهروندان قرار گرفت.

وي افزود در سال ٩٨ هتل شهرداري جم كه يكي نياز هاي اساسي شهرستان بود و همچنين كانال دفع اب هاي سطحي با اعتبار ١٧ ميليارد تومان به بهره برداري رسيد.

شهردار جم تصريح كرد: در سال ٩٩ و با تاكيد اعضاي شوراي اسلامي شهر تكميل پروژه هاي نيمه تمام مثل پاريكنگ طبقاتي، استخر سرپوشيده، مجتمع فرهنگي وهنري، مجتمع تجاري و اداري مي باشد.

وی تلاش مجموعه شهرداری جم برای سال آینده را رضایتمندی مردم و ارائه کارنامه مطلوب 12 ماهه به اعضای شورای اسلامی شهر جم عنوان کرد.