به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جم، در طول دو سال گذشته، شهرداری و شورای دوره ششم با تلاش بی وقفه خود در احداث و توسعه خیابان‌‌ها و بلوارهای شهر جم، پیشرفت چشمگیری را به ثبت رسانده‌اند. این اقدامات، منجر به تسهیل در ترافیک، بهبود ارتباطات، توسعه اقتصادی و ایجاد زیبایی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان شهر جم گردیده است.

در طول دوسال گذشته، ۱۸ پروژه احداث و توسعه خیابان‌ و بلوارها در سراسر شهر و محلات مختلف جم به اتمام رسیده است. این پروژه‌ها شامل احداث و توسعه بلوارهای کامران، طالقانی، خیابان‌های کارگر و گلدشت در محله مالچه و قلعه کهنه، خیابان‌های پرفسور اسدی، شورا و خیام در محله خواجه احمدی، خیابان چمرو در محله ولایت، خیابان‌های حافظ و شمس در محله ولیعصر، خیابان‌های آیت الله سجادی، شهدای نیروی انتظامی، ۱۲ متری ساحلی و توسعه بلوار محمد رسول الله در محله اسلام آباد، و فاز ۱ و ۲ خیابان ۱۸ متری ساحلی، خیابان ۱۰ متری جنب پارک خانواده و خیابان آرمان در محله فرودگاه بوده است.

عملکرد بی‌سابقه و قابل تحسین شهرداری و شورای شهر جم در زمینه احداث و توسعه خیابان‌ و بلوارها، نشان می‌دهد که تلاش فراوانی در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های شهری و ایجاد محیطی مناسب برای شهروندان به عمل آمده است. این اقدامات، علاوه بر تسهیل در دسترسی به محلات مختلف و تردد شهروندان، به توسعه همه جانبه شهر کمک شایانی می‌کند و در راستای رشد جمعیت و مهاجرت در شهر جم، دغدغه‌های اصلی شهر را به خوبی برطرف می‌نماید.

با توجه به عملکرد قابل توجه شهرداری و شورای شهر جم در دو سال گذشته، شاهد بهبود قابل توجهی در ترافیک شهر بوده‌ایم. علاوه بر این شهرداری و شورای شهر جم در تلاش است تا با راه‌اندازی پروژه‌های توسعه خیابان‌ها و معابر شهر، به تحقق اهداف سازماندهی و توسعه پایدار شهر جم برسند و از این طریق بهبود کیفیت زندگی شهروندان را تضمین کنند. این اقدامات برای شهر جم که با رشد جمعیت و مهاجرت بالا روبرو است، بسیار اهمیت دارند و بهبود زیرساخت‌های شهری و توسعه خیابان‌ها و معابر می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات شهری که سال‌ها در آن وجود داشته است، کمک کند.