به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر جم: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جم با حضور در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سخاوت اسدی مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

▫️ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جم در این دیدار، با تشکر و تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل منطقه ویژه به حوزه پیرامونی صنعت، به بحث و تبادل نظر درباره برخی از موضوعات مهم شهر و شهرستان پرداختند. این موضوعات شامل مشارکت در تکمیل فرهنگ‌سرای شهر جم، ترمیم و بهسازی راه جم به سیراف، رفع کمبود فضای آموزشی، طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان، حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم، حمایت از کارگاه‌های تولیدی و وضعیت اشتغال جوانان در حوزه صنایع مستقر در منطقه و همچنین حمایت در راه‌اندازی فرودگاه توحید جم بود.

▫️ در ادامه شهردار و اعضای شورای شهر جم در این دیدار، تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها و حمایت مدیرعامل اسدی نسبت به تیم فوتبال پارس جنوبی جم از زمان بر عهده‌گیری از این مسئولیت ابراز کردند.

▫️ سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جم خوش‌آمد گفت و درباره دغدغه‌ها و موارد مطروحه اظهار داشت که مجموعه وزارت نفت و شورای راهبردی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام وظایف خود است و ابراز امیدواری کرد که با تصمیمات صحیحی که اتخاذ شده، به زودی مطالبات مهم مردم مورد توجه قرار گرفته و محقق خواهد شد.