🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جم:سید خلیل حسین زاده شهردار جم عصر روز گذشته در نشست با خبرنگاران، با اشاره به بودجه ۹۳ میلیارد تومانی شهرداری جم در سال۱۴۰۱ افزود: با تلاش همکاران گرانقدر در مجموعه شهرداری و همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر جم،تا امروز ۳۰ مرداد ماه ۸۷ میلیارد تومان از بودجه پیش بینی ما در سال ۱۴۰۱ تامین شده است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان نیمه اول سال کل بودجه پیش بینی شده امسال محقق گردد،که این امر در طی سال‌های اخیر سابقه نداشته است.

▫️ شهردار جم با اشاره به فعالیت شبانه روزی مجموعه شهرداری افزود: تا این لحظه نزدیک به ۳۰ پروژه بزرگ و کوچک با اعتبار نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان در محله های مختلف شهر در دست اجرا می‌باشد.

▫️شهردار جم با اشاره به بازگشایی معابر افزود: شهرداری با شناخت و علم به روان شدن ترافیک شهری و عبور و مرور، با تعامل و رایزنی با شهروندان اقدام به بازگشایی معابر مختلف نموده که برخی از آنها در ۲۵ سال معطل مانده بود.

🔹شهردار جم با بر شمردن اهمیت رسانه خاطر نشان کرد نقش رسانه ها در توسعه شهری بی‌بدیل است.

▫️حسین زاده با اشاره به رابطه رسانه ها با مردم و اعتماد سازی به وجود آمده بین آنها گفت: رسانه‌ها می‌توانند ما را در مدیریت شهری یاری نمایند.

▫️شهردار جم با مهم برشمردن نقش محیط زیست و مدیریت پسماند در توسعه پایدار شهری افزود: اگر محیط زیست مطلوب نداشته باشیم هرگز به توسعه پایدار نخواهیم رسید.