شهردار جم گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ٧ پروژه عمرانی شهري با اعتباری بالغ‌بر ٦ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح و كلنگ زني می‌شود.

به گزارش روابط عمومي شهرداري جم ، صدراله حيدري شهردار جم ضمن تبريك فرا رسيدن ايام الله دهه مبارك فجر و چهل يكمين سالگرد پيروزي انقلاب، اظهار داشت: شهرداری جم علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه‌های مختلف نیز فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری جم در دهه فجر امسال، افتتاح و بهره برداري فاز دوم پارك چگاسه با اعتبار ٢ ميليارد ٥٠٠ ميليون تومان مي باشد.

شهردار جم اضافه كرد : فاز دوم پارك تفريحي و گردشگري چگاسه به مساحت ٢٠ هزار متريع شامل سالن امفي تئاتر روباز با ظرفيت ١٢٠٠ نفر و همچنين خانه هنرمندان، فضاي سبز و فضاي نشمين، الاچيق و ابشارهاو ابنماها و پياده روسازي مي باشد.

این مقام مسئول همچنین به تكميل المان شهداي گمنام شهر جم اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز که يكي از پروژه هاي مهم شهرداري مي باشد آماده بهره برداری است كه بالغ بر٢٠٠ میلیون تومان هزینه شده است.

حيدري با اشاره به توسعه شبکه معابر به عنوان یکی از اولویت‌های کاری شهرداری جم به اجراي فاز اول بلوار شهيد بهشتي اشاره كرد و گفت: اجراي بلوار شهيد بهشتي در كاهش بار ترافيكي شهر و روان سازي رفت و امد شهرودان به طول ٦٠٠متر و به عرض ٢٤ متر با اعتباري بالغ بر يك ميليارددر فاز اول تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و ادامه ان نيز در فاز هاي بعدي اجرا و به بلوار ايت الله رفسنجاني متصل خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه پیاده روسازی هاي سطح شهر در راستاي زيباسازي و سهولت در رفت امدن شهروندان يكي ديگر پروژه هاي عمراني شهرداري هست كه با اعتبار ٤٥٠ میلیون تومان در سطح شهر اجرا و به بهره برداري مي رسد.

حيدري شهردار جم در ادامه به پروژه كانال دفع اب هاي سطحي بلوار امام خميني و بلوار جام جم اشاره كرد و افزود: : پروژه احداث کانال دفع اب هاي سطحي بلوار امام خميني و بلوار جام جم و معابر انشعابی آن که در زمان  بارش نزولات آسمانی موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان عزیز می شد عمليات اجرايي به طول ١٧٠٠ متر مربع با اعتباري بالغ بر يك ميليارد ٣٠٠ ميليون تومان تكميل و به بهره برداري رسيد.

شهردار جم همچنين به اصلاح ميدان محمد علي خان پريشان جمي ونصب تنديس اين شخصيت با اعتبار ٣٠٠ ميليون تومان خبر داد.

حيدري با بیان اینکه مجموعه شهرداری شعار “كار، تلاش و پيگيري” را سرلوحه اقدامات خود قرار داده تصریح کرد: ترمیم آسفالت معابر شهری از جمله مطالبات اصلی شهروندان و اولویت نخست شهرداری است که مجموعه شهرداری جم طی ماه های اخیر تمام توان و تجهیزات خود را به کار گرفت و توانستیم نسبت به زير سازي و اسفالت بسیاری از معابر سطح شهر به مساحت ٢٠ هزار مترمربع با اعتبار ١ ميليارد تومان اقدام نماييم.

شهردار جم اضافه كرد : آنچه مشخص است اقدامات زیر بنایی و اصولی برای توسعه زیر ساخت ها ، خدمات دهی مطلوب به شهروندان در دنیای امروز از پایه های پیشرفت و توسعه شهری است که امید است با همکاری وحمایت های شهروندان بتوانیم در ادامه خدمت رسانی هر چه بیشتر این عزیزان و درراستای عمران و توسعه شهری گام هاي بلندي برداریم.