افتتاح فاز دوم پار چگاسه با حضور استاندار بوشهر

درچهارو مین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار بوشهر و مدیران استانی و شهرستانی فاز دوم پارک چگاسه به مساحت 4هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی شهرداری جم، عصر امروز ودر چهارمین روز از دهه مبارک فجر باحضور گراوند استاندار بوشهر، امام جمعه، فرماندار، شهردار ، رييس واعضاي شوراي اسلامي شهر جم و مدیران دستگاهای اجرایی فاز دوم پارک چگاسه افتتاح و به بهره برداری رسید.

صدرالله حیدری شهردار جم در ایین افتتاح فاز دوم پارک چگاسه ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: در دهه مبار فجر امسال 5 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد ریال در شهر جم افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مهندس حيدري خاطر نشان ساخت : بوستان چگاسه به عنوان بام شهرستان جم محلی زیبا و دیدنی را برای شهر جم رقم زده که شهرداری در تلاش است تا این بوستان به بهترین نحو ممکن شرایط میزبانی از خانواده‌ها و مسافران را داشته باشد.

وی بیان کرد: بوستان تپه چگاسه شهر جم یکی از بوستان‌های زیبای جنوب استان بوشهر است که هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی، پذیرای مهمانان و مسافران زیادی است و قابليت تبديل شدن به منطقه نمونه گردشگري دارد.

شهردار جم تاكيد كرد زیباسازی شهر و توسعه عمران شهری از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری جم است.

وی افزود: توسعه فضای سبز و جلب رضایت خاطر شهروندان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم.

شهردار جم اضافه كرد فاز دوم پارك چگاسه به عنوان يكي از پروژه هاي شاخص شهرداري جم در دهه فجر امسال با اعتبار 4 ميليارد به بهره برداري مي رسد.

وي گفت: فاز دوم پارك چگاسه شامل فضاي سبز و در خت كاري، مسير پياده روي، ابشار و اب نما، الاچيق و فضاي نشيمن مي باشد.